Skip to main content
  • Aktualności
  • Płatności Visa Mobile dla klientów Banków Spółdzielczych

Płatności Visa Mobile dla klientów Banków Spółdzielczych

05-07-2022

Szanowni Klienci,

Banki Spółdzielcze Zrzeszenia BPS i Bank BPS udostępniły klientom nowy sposób płatności za zakupy internetowe. Aby zapłacić Visa Mobile wystarczy wybrać płatność Visa Mobile na platformie zakupowej, podać swój numer telefonu, a następnie potwierdzić płatność w aplikacji Visa Mobile. Sam proces aktywacji usługi też jest szybki i intuicyjny – wszystko co posiadacz karty powinien zrobić, to pobrać aplikację Visa Mobile na swój smartfon i dodać do niej kartę Visa.

Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie, która jest dostępna dla klientów Banku BPS, posiadających aktywną kartę Visa.

Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer Twojego telefonu komórkowego.

Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa oraz Bank BPS.

Usługa Visa Mobile jest bezpłatna, korzystający z niej klienci nie płacą prowizji ani żadnych opłat.

Jak zacząć korzystać z płatności Visa Mobile?

Pierwszym krokiem jest pobranie aplikacji Visa Mobile ze sklepu z aplikacjami mobilnymi na swój telefon. Kolejnym: dodanie aktywnej karty płatniczej Visa, wydanej przez jeden z Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS lub Bank BPS, do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. Dodanie karty przebiega bardzo szybko i intuicyjnie, aplikacja prowadzi użytkownika przez kolejne etapy, w których podaje się numer karty, adres e-mail i numeru telefonu, a także ustawia zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria). Tych kilka czynności wystarczy, aby rozpocząć płacenie za zakupy online.

Rozwiązanie Visa Mobile przeznaczone jest wyłącznie do płatności w sklepach internetowych.

Więcej informacji TUTAJ.

 

Centrala: 32 211 61 16,   Zastrzeżenie kart: +48 828 828 828