Skip to main content
  • Visa Mobile

    Visa Mobile

    Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie, która jest dostępna dla klientów Banku BPS, posiadających aktywną kartę Visa.

    Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer Twojego telefonu komórkowego.

    Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa oraz Bank BPS.

    Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?

    Krok 1
    Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon.

    Krok 2

    Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez Bank BPS do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. System sam Cię poprowadzi podpowiadając kolejne działania. Podczas rejestracji trzeba podać dane karty a także adres e-mail i numeru telefonu. Na koniec, ustaw zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria).

    Krok 3

    W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!

    Wszystkie dane dotyczące płatności są zabezpieczone w systemach Visa. W aplikacji Visa Mobile znajdziesz również historię dokonanych z użyciem tej usługi transakcji oraz ich szczegóły.

    Przydatne informacje

    Z jakimi kartami działa Visa Mobile?

    Usługa jest dostępna dla wszystkich kart Visa wydawanych w Zrzeszeniu

    Jak zacząć korzystać z Visa Mobile?

    1. Ściągnij na swój telefon aplikację Visa Mobile (dostępna zarówno w sklepie Apple jak i Google)
    2. Zarejestruj się w Visa Mobile (postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji)
    3. Dodaj kartę Visa wydaną w BPS lub dowolnym Banku Spółdzielczym (postępuj zgodnie z instrukcją w aplikacji)

    To wszystko! Twoja karta jest już gotowa do użycia w Visa Mobile.

    Jak płacić Visa Mobile?

    1. Podczas wyboru sposobu płatności za swoje zakupy internetowe, szukaj Visa Mobile
    2. Po wybraniu Visa Mobile jako sposobu płatności, podaj swój numer telefonu
    3. Autoryzuj transakcję w aplikacji Visa Mobile

    Gotowe! Historię transakcji Visa Mobile znajdziesz w aplikacji

    Dowiedz się o bezpieczeństwie Visa Mobile

    Bezpieczeństwo korzystania z Visa Mobile zgodnie z najwyższymi standardami zapewnia Visa. Dzięki tokenizacji, prawdziwe dane Twojej karty nie są przekazywane do sklepu.

    Gdzie mogę płacić Visa Mobile?

    Płatności Visa Mobile dostępne są w wybranych sklepach oraz u wybranych operatorów płatności internetowych. Lista cały czas się powiększa, szuka Visa Mobile w momencie finalizacji transakcji.

    Warunki korzystania z systemu Visa Mobile

     

     

    Bank Spółdzielczy w Miedźnej (Centrala)

    ul. Wiejska 2
    43-227 Miedźna
    tel.: (32) 211 61 16, (32) 211 62 10, (32) 326 30 10
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Oddział w Brzeszczach

    ul. Dworcowa 8
    32-620 Brzeszcze
    tel. (32) 211 12 48, (32) 211 11 31
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    II Oddział w Brzeszczach

    ul. Ofiar Oświęcimia 48
    32-620 Brzeszcze
    tel. (32) 210 90 42
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Oddział w Woli

    ul. Pszczyńska 45
    43-225 Wola
    tel. (32) 211 95 00, (32) 211 84 43
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: +48 828 828 828, infolinia Banku: + 48 86 215 50 50