Przejdź do głównej treści
  • Bankowość internetowa

    Bankowość internetowa

    Bank Spółdzielczy w Miedźnej oferuje swoim klientom nowy system bankowości internetowej I-BANK. 

    To nowoczesny, wygodny i bezpieczny system dostępny przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    W ramach systemu I-Bank dostępne są następujące serwisy:

    • dostęp podstawowy (serwis IB)
    • dla urządzeń mobilnych (serwis MB oraz Aplikacja)
    • Automatyczny System Informacji SMS (serwis ASI)

    Przed rozpoczęciem korzystania z programu Klient powinien odebrać z Banku środki do autoryzacji. Możliwe są dwie metody autoryzacji:

    • za pomocą podpisu cyfrowego,
    • a pomocą kodu SMS.

     

    NOWOŚĆ - aplikacja mobilna BS Miedźna Mobile

    Aplikacja SABA mKey jest bezpieczną i wygodną formą dostępu do informacji o Twoim koncie bankowym.


    Aplikacja umożliwia:

    • dostęp do rachunku bankowego (wyświetlanie informacji o dostępnych środkach, przeglądanie historii operacji)
    • wystawianie przelewów (w tym także z książki adresowej zdefiniowanej w bankowości internetowej)
    • autoryzację zleceń (wystawionych w przeglądarkowej oraz mobilnej wersji bankowości internetowej)
    • uruchomić usługę BLIK
    • uruchomić usługę przelewu na telefon BLIK
    • oraz wiele innych operacji – przedstawionych w załączonym przewodniku poniżej


    W celu rozpoczęcia pracy z aplikacją należy ją pobrać i zainstalować na urządzeniu mobilnym.

    Instalacja aplikacji mobilnej:

    1. Pobierz aplikację mobilną Banku Spółdzielczego w Miedźnej

    - "BS Miedźna Mobile" ze sklepu AppStore (iPhone) lub

    - "BS Miedźna Mobile" ze sklepu GooglePlay (Android):

    sklep

    2. Zaloguj się do aplikacji

    ekran

    3. Wpisz Login oraz Hasło używane do bankowości internetowej I-Bank

    1

    4. Utwórz nowy kod PIN do aplikacji mobilnej mKey

    2

    5. Wygeneruj nowe zabezpieczenia do aplikacji mobilnej mKey

    3

    6. Zakończenie

    4

    7. Zaloguj się do bankowości internetowej I-Bank - na liście środków autoryzacji dostępnych w opcji Autoryzacja → Urządzenia do autoryzacji, odnaleźć nowe urządzenie i wybrać opcję Podpisz.

    7

    8. Za pomocą dostępnego środka autoryzacji wydanego przez Bank, należy podpisać nowo zarejestrowane urządzenie oraz akceptować Regulamin aplikacji mobilnej. Po około 5 minutach, urządzenie zostanie zautoryzowane i możliwa będzie praca z aplikacją mobilną.

    podpisanie-urzadzenia

     Dokumenty:

     

     

    Funkcje systemu I-Bank

    Informacja o saldzie rachunku
    Historia operacji
    Potwierdzenie realizacji przelewu
    Wyciąg do rachunku
    Informacja o transakcjach bieżących
    Informacja o blokadach na rachunku i transakcjach oczekujących
    Eksport wyciągów
    Realizacja przelewu pomiędzy własnymi rachunkami
    Realizacja przelewu na dowolny rachunek w kraju
    Realizacja przelewu na rachunki ZUS, US oraz innych organów podatkowych
    Doładowanie telefonu komórkowego
    Tworzenie paczek przelewów, w tym import przelewów wzorcowych
    Złożenie/zmiana/odwołanie stałego zlecenia
    Utworzenie przelewu wzorcowego
    Informacja o lokacie terminowej
    Historia spłaty kredytu
    Harmonogram spłaty kredytu
    Blokowanie dostępu do Systemu I-Bank
    Zmiana Hasła/Kodu PIN dostępu do Systemu I-Bank
    Ustawienia domyślne do rachunków

    Automatyczny System Informacji SMS (serwis ASI)

    Bank udostępnia Klientom funkcję pozwalającą na wysyłanie wiadomości o stanie środków na Rachunku – Usługa SMS / Automatyczny System Informacji. Powiadomienia mogą być wysyłane na dwa sposoby: SMS i e-mail. Wiadomość zostanie wysłana dla dysponentów wskazanych do otrzymywania tego typu powiadomień. Funkcja jest przydatna np. osób fizycznych czy dla klientów prowadzących sklep internetowy, po otrzymaniu wiadomości o wpłynięciu środków będą mogli niezwłocznie wysłać towar do kupującego.

    Program jest łatwy w obsłudze i zawiera mechanizmy zapewniające maksymalne bezpieczeństwo realizowanych transakcji, jednak pod warunkiem, że będzie używany zgodnie z zasadami bezpieczeństwa:

    1. Program należy uruchamiać za pośrednictwem strony www Banku, na komputerze dobrze zabezpieczonym przed dostępem osób nieuprawnionych.

    2. Przed zalogowaniem do systemu I-Bank należy sprawdzić, czy na komputerze jest zainstalowane aktualne oprogramowanie antywirusowe. Komputer musi być zabezpieczony przed możliwością instalacji programów szpiegujących (np. Keylogerow) i programów umożliwiających przejęcie zdalnej kontroli nad komputerem.

    3. Jeśli do autoryzacji przelewów jest używany klucz cyfrowy, należy go wyciągnąć z portu USB po zakończeniu pracy oraz chronić przed nieuprawnionym użyciem.

    4. Jeśli autoryzacja przelewów jest wykonywana za pomocą kodów SMS, należy sprawdzić, czy na telefonie jest zainstalowane aktualne oprogramowanie antywirusowe. Podanego w Banku numeru telefonu nigdy nie należy podawać w korespondencji elektronicznej, ankietach, formularzach itp.

    5. W przypadku utraty środków autoryzacji (hasła, klucza lub telefonu komórkowego) należy niezwłocznie powiadomić Bank w celu zablokowania dostępu do programu lub samodzielnie zablokować dostęp do programu korzystając z funkcji blokowania dostępnej na ekranie logowania

    6. Nie instaluj aplikacji wykorzystujących usługę pulpitu zdalnego

    7. Chroń poufność kodów dostępu do programu (identyfikator, hasło, PIN, numer telefonu)

    8. Zmieniaj okresowo swoje hasło i PIN

    9. Zawsze sprawdzaj poprawność certyfikatu strony do logowania

    10. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia poufnych danych.

     

    Warunkiem udostępnienia usługi jest założenie rachunku w naszym Banku i podpisanie umowy o  I-Bank.

     

     

     

    Bank Spółdzielczy w Miedźnej (Centrala)

    ul. Wiejska 2
    43-227 Miedźna
    tel.: (32) 211 61 16, (32) 211 62 10, (32) 326 30 10
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Oddział w Brzeszczach

    ul. Dworcowa 8
    32-620 Brzeszcze
    tel. (32) 211 12 48, (32) 211 11 31
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    II Oddział w Brzeszczach

    ul. Ofiar Oświęcimia 48
    32-620 Brzeszcze
    tel. (32) 210 90 42
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Oddział w Woli

    ul. Pszczyńska 45
    43-225 Wola
    tel. (32) 211 95 00, (32) 211 84 43
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: + 48 86 215 50 50 oraz +48 828 828 828