Bank Spółdzielczy w Miedźnej oferuje swoim klientom nowy system bankowości internetowej - I-BANK. To nowoczesny, wygodny i bezpieczny system dostępny przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
W ramach systemu I-Bank dostępne są następujące serwisy:
Przed rozpoczęciem korzystania z programu Klient powinien odebrać z Banku środki do autoryzacji. Możliwe są dwie metody autoryzacji:
NOWOŚĆ - aplikacja mobilna BS Miedźna Mobile
Aplikacja SABA mKey jest bezpieczną i wygodną formą dostępu do informacji o Twoim koncie bankowym.
Aplikacja umożliwia:
W celu rozpoczęcia pracy z aplikacją należy ją pobrać i zainstalować na urządzeniu mobilnym.
1. Pobierz aplikację mobilną Banku Spółdzielczego w Miedźnej
- "BS Miedźna Mobile" ze sklepu AppStore (iPhone) lub
- "BS Miedźna Mobile" ze sklepu GooglePlay (Android):
2. Zaloguj się do aplikacji
3. Wpisz Login oraz Hasło używane do bankowości internetowej I-Bank
4. Utwórz nowy kod PIN do aplikacji mobilnej mKey
5. Wygeneruj nowe zabezpieczenia do aplikacji mobilnej mKey
6. Zakończenie
7. Zaloguj się do bankowości internetowej I-Bank - na liście środków autoryzacji dostępnych w opcji Autoryzacja → Urządzenia do autoryzacji, odnaleźć nowe urządzenie i wybrać opcję Podpisz.
8. Za pomocą dostępnego środka autoryzacji wydanego przez Bank, należy podpisać nowo zarejestrowane urządzenie oraz akceptować Regulamin aplikacji mobilnej. Po około 5 minutach, urządzenie zostanie zautoryzowane i możliwa będzie praca z aplikacją mobilną.
Dokumenty:
Automatyczny System Informacji SMS (serwis ASI)
Bank udostępnia Klientom funkcję pozwalającą na wysyłanie wiadomości o stanie środków na Rachunku – Usługa SMS / Automatyczny System Informacji. Powiadomienia mogą być wysyłane na dwa sposoby: SMS i e-mail. Wiadomość zostanie wysłana dla dysponentów wskazanych do otrzymywania tego typu powiadomień. Funkcja jest przydatna np. osób fizycznych czy dla klientów prowadzących sklep internetowy, po otrzymaniu wiadomości o wpłynięciu środków będą mogli niezwłocznie wysłać towar do kupującego.
Program jest łatwy w obsłudze i zawiera mechanizmy zapewniające maksymalne bezpieczeństwo realizowanych transakcji, jednak pod warunkiem, że będzie używany zgodnie z zasadami bezpieczeństwa:
1. Program należy uruchamiać za pośrednictwem strony www Banku, na komputerze dobrze zabezpieczonym przed dostępem osób nieuprawnionych.
2. Przed zalogowaniem do systemu I-Bank należy sprawdzić, czy na komputerze jest zainstalowane aktualne oprogramowanie antywirusowe. Komputer musi być zabezpieczony przed możliwością instalacji programów szpiegujących (np. Keylogerow) i programów umożliwiających przejęcie zdalnej kontroli nad komputerem.
3. Jeśli do autoryzacji przelewów jest używany klucz cyfrowy, należy go wyciągnąć z portu USB po zakończeniu pracy oraz chronić przed nieuprawnionym użyciem.
4. Jeśli autoryzacja przelewów jest wykonywana za pomocą kodów SMS, należy sprawdzić, czy na telefonie jest zainstalowane aktualne oprogramowanie antywirusowe. Podanego w Banku numeru telefonu nigdy nie należy podawać w korespondencji elektronicznej, ankietach, formularzach itp.
5. W przypadku utraty środków autoryzacji (hasła, klucza lub telefonu komórkowego) należy niezwłocznie powiadomić Bank w celu zablokowania dostępu do programu lub samodzielnie zablokować dostęp do programu korzystając z funkcji blokowania dostępnej na ekranie logowania
6. Nie instaluj aplikacji wykorzystujących usługę pulpitu zdalnego
7. Chroń poufność kodów dostępu do programu (identyfikator, hasło, PIN, numer telefonu)
8. Zmieniaj okresowo swoje hasło i PIN
9. Zawsze sprawdzaj poprawność certyfikatu strony do logowania
10. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia poufnych danych.
Prowizje i opłaty
Warunkiem udostępnienia usługi jest założenie rachunku w naszym Banku i podpisanie umowy o I-Bank.
ul. Dworcowa 8
32-620 Brzeszcze
tel. (32) 211 12 48, (32) 211 11 31
e-mail:
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 15:45
ul. Ofiar Oświęcimia 48
32-620 Brzeszcze
tel. (32) 210 90 42
e-mail:
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 15:45
ul. Pszczyńska 45
43-225 Wola
tel. (32) 211 95 00, (32) 211 84 43
e-mail:
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 15:45
Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: +48 828 828 828