Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji
w Banku Spółdzielczym w Miedźnej
Klient Banku Spółdzielczego w Miedźnej (dalej Bank) jest uprawniony do złożenia reklamacji, a Bank jest zobowiązany do jej rozpatrzenia według poniższych zasad:
z zastrzeżeniem ust. 3.
W uzasadnionych przypadkach, gdy zachodzi konieczność przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego i ww. terminy rozpatrzenia reklamacji nie mogą zostać dotrzymane, Bank przed upływem tego terminu, informuje Klienta o przyczynie opóźnienia ze wskazaniem okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywanego termin udzielenia odpowiedzi.
Informacja o zasadach składania i rozpatrywania zgłoszeń o transakcjach nieautoryzowanych w Banku Spółdzielczym w Miedźnej
Do pobrania:
Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: +48 828 828 828