Skip to main content

Apple Pay już dostępny

08-09-2020

Apple Pay już dostępny !

Bezpieczniejszy i chroniący prywatność użytkownika sposób płacenia za pomocą iPhone'a i Apple Watch

Bank Spółdzielczy w Miedźnej informuje, że udostępnił swoim klientom usługę Apple Pay – bezpieczniejszy, pewniejszy i chroniący prywatność użytkownika sposób płacenia zbliżeniowo. Klient unika w ten sposób dotykania przycisków terminala czy przekazywania karty płatniczej lub gotówki z rąk do rąk, a za ochronę każdej transakcji odpowiada technologia iPhone’a.

Aby dokonać płatności zbliżeniowej wystarczy, że użytkownik przyłoży swój iPhone lub Apple Watch do terminala płatniczego. Bezpieczeństwo każdej transakcji Apple Pay zapewnia uwierzytelnienie za pomocą Face ID lub Touch ID, bądź też kodu. Apple Pay jest akceptowany wszędzie, gdzie istnieje możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych, tj. w sklepach spożywczych, aptekach, taksówkach, restauracjach, kawiarniach, sklepach detalicznych oraz w wielu innych punktach handlowo-usługowych. Użytkownicy mogą również dokonywać szybkich i wygodnych zakupów internetowych za pośrednictwem Apple Pay w aplikacjach lub w przeglądarce Safari na iPhone'ie, iPadzie i komputerze Mac, bez konieczności zakładania nowych kont lub wielokrotnego wprowadzania danych dotyczących płatności i dostawy. Apple Pay ułatwia płacenie m.in.: za dostawy jedzenia, artykuły spożywcze, zakupy online, transport i parkowanie. Za pomocą usługi można też dokonywać płatności w aplikacjach zainstalowanych w Apple Watch.

Bezpieczeństwo i prywatność są kluczowe w rozwiązaniu Apple Pay. Przy płatnościach Apple Pay z użyciem karty kredytowej lub debetowej jej numer nie jest zapisywany ani w pamięci urządzenia, ani na serwerach Apple. Zamiast tego przypisywany jest unikalny Numer Konta Urządzenia, który po zaszyfrowaniu, przechowywany jest z wykorzystaniem tzw. bezpiecznego elementu (ang. secure element) urządzenia, czyli standardowego, certyfikowanego chipu przeznaczonego do bezpiecznego przechowywania informacji o płatności w urządzeniu.

Konfiguracja usługi Apple Pay jest łatwa. Wystarczy otworzyć aplikację Wallet i postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi dodania karty płatniczej Mastercard i Visa. Gdy klient doda kartę do iPhone'a, Apple Watcha, iPada lub komputera Mac, może od razu zacząć korzystać z usługi Apple Pay na danym urządzeniu. Płatności dokonywane przy użyciu Aplikacji Wallet traktowane są analogicznie jak płatności klasyczną kartą, dzięki czemu klienci zachowują prawo do wszystkich benefitów wynikających z płacenia kartami Mastercard i Visa.

Więcej na temat Apple Pay można znaleźć na stronie: https://www.apple.com/pl/apple-pay

Jak płacić Apple Pay przeczytasz TUTAJ

 

 

 

 

Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: +48 828 828 828, infolinia Banku: + 48 86 215 50 50