-
Karta VISA Classic Debetowa
Międzynarodowa Karta VISA Classic Debetowa on-line jest nowoczesnym produktem wysokiej jakości, oferowanym w ramach rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego przez Bank Spółdzielczy w Miedźnej.
Korzyści, jakie daje posiadanie karty VISA
Bank oferuje również karty z funkcją zbliżeniową karta zbliżeniowa Visa payWave oraz naklejkę zbliżeniową VISA payWave. Wysokość jednorazowego limitu kwotowego dla transakcji zbliżeniowych przeprowadzanych na terenie Polski wynosi 100 PLN dla karty, natomiast dla naklejki 100 PLN.
Transakcja zbliżeniowa przekraczająca limit kwoty wymaga podania kodu PIN.
Naklejka zbliżeniowa VISA payWave to karta debetowa z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych, umożliwiająca dokonywanie transakcji w punktach handlowo-usługowych oraz w Internecie. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.
Jak płacić zbliżeniowo?
- poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić zbliżeniowo,
- kiedy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty sprawdź ją i, jeśli jest poprawna, zbliż kartę do czytnika w oznaczonym miejscu.
Po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta.
Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne?
Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.
W przypadku utraty karty Visa Classic Debetowa on-line (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku pod numerem + 48 86 215 50 50
- osobiście w placówce Banku,
- za pośrednictwem portalu kartowego
- za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem + 48 828 828 828
Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Zapraszamy do placówek Banku Spółdzielczego w Miedźnej.