Szanowni Klienci,
Miło nam poinformować o uruchomieniu nowej usługi w aplikacji bankowości mobilnej BS Miedźna Mobile „ Przelew na telefon BLIK”, dzięki któremu:
Jak zrobić przelew na telefon BLIK?
1. Zaloguj się do aplikacji BS Miedźna Mobile, kliknij w ikonę BLIK i wybierz Przelew na telefon.
2. Wybierz odbiorcę przelewu ze swoich kontaktów lub wpisz jego numer telefonu.
3. Podaj kwotę przelewu, potwierdź dane i kliknij „Autoryzuj”
4. Potwierdzenie realizacji transakcji otrzymasz od razu.
Jak odebrać przelew BLIK na telefon?
W aplikacji BS Miedźna Mobile, wejdź w Ustawienia, wybierz „Przelew na telefon Blik”, a następnie zarejestruj swój numer.
W razie pytań lub problemów z uruchomieniem usługi zapraszamy do konatktu z naszymi pracownikami.
ul. Dworcowa 8
32-620 Brzeszcze
tel. (32) 211 12 48, (32) 211 11 31
e-mail:
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 15:45
ul. Ofiar Oświęcimia 48
32-620 Brzeszcze
tel. (32) 210 90 42
e-mail:
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 15:45
ul. Pszczyńska 45
43-225 Wola
tel. (32) 211 95 00, (32) 211 84 43
e-mail:
Bank czynny:
poniedziałek – piątek
od 8:00 do 15:45
Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: + 48 86 215 50 50 oraz +48 828 828 828