-
BLIK
Zainstaluj aplikację mobilną Banku Spółdzielczego w Miedźnej - BS Miedźna Mobile aby móc korzystać z BLIKA!
Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej, powinni zainstalować aplikację BS Miedźna mobile oraz aktywować usługę BLIK.
BLIK w aplikacji mobilnej mKey:
Czym jest BLIK
Jest to system płatności mobilnych umożliwiający użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacanie i wpłacanie gotówki w bankomatach oraz dokonywanie przelewów i generowanie czeków z cyfrowym kodem.
Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji mobilnej mKey zainstalowanej na smatrfonie lub tablecie.
Co daje BLIK
BLIK umożliwia dokonywanie transakcji w terminalach płatniczych, bankomatach i Internecie.
Kto może korzystać z BLIK-a
Z usługi mogą korzystać Klienci (osoby fizyczne) powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego lub pełnomocnikami do tego rachunku,
- posiadają aktywny dostęp do bankowości internetowej I-Bank,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną mKey (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, użytkownicy iOS mogą pobrać aplikację ze sklepu AppStore),
- mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet),
- zaakceptują Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej określający m.in. zakres usługi BLIK.
Jak uruchomić BLIK-a w aplikacji mobilnej BS Miedźna Mobile:
W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji mobilnej mKey należy po zalogowaniu się:
- wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
- zaznaczyć ”Zapoznałem się z Regulaminem usługi BLIK”,
- zatwierdzić operację kodem PIN do aplikacji.
Po wykonaniu w/w czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.
Zarządzanie limitami
W aplikacji mobilnej mKey w zakładce Więcej -> Limity transakcji -> Klienci mogą dokonać zmiany limitu transakcji.
- płatności gotówkowe – w bankomacie,
- płatności bezgotówkowe – w sklepie,
- płatności bezgotówkowe – w Internecie.
Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Aby zmienić jeden z limitów należy ponownie podać wszystkie limity i zatwierdzić.
Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 10000 zł.
Dokumenty:
- Instrukcja instalacji.
- Regulamin korzystania aplikacji mobilnej
- Regulamin usługi BLIK
- Szczegółowa instrukcja