Przejdź do głównej treści
  • BLIK

    BLIK

    Zainstaluj aplikację mobilną Banku Spółdzielczego w Miedźnej - BS Miedźna Mobile aby móc korzystać z BLIKA!

    Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej, powinni zainstalować aplikację BS Miedźna mobile oraz aktywować usługę BLIK.

    BLIK w aplikacji mobilnej mKey:

    Czym jest BLIK

    Jest to system płatności mobilnych umożliwiający użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacanie i wpłacanie gotówki w bankomatach oraz dokonywanie przelewów i generowanie czeków z cyfrowym kodem.

    Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji mobilnej mKey zainstalowanej na smatrfonie lub tablecie.

    Co daje BLIK

    BLIK umożliwia dokonywanie transakcji w terminalach płatniczych, bankomatach i Internecie.

    Kto może korzystać z BLIK-a

    Z usługi mogą korzystać Klienci (osoby fizyczne) powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego lub pełnomocnikami do tego rachunku,
    • posiadają aktywny dostęp do bankowości internetowej I-Bank,
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną mKey (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, użytkownicy iOS mogą pobrać aplikację ze sklepu AppStore),
    • mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet),
    • zaakceptują Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej określający m.in. zakres usługi BLIK.

    Jak uruchomić BLIK-a w aplikacji mobilnej BS Miedźna Mobile:

    W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji mobilnej mKey należy po zalogowaniu się:

    • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
    • zaznaczyć ”Zapoznałem się z Regulaminem usługi BLIK”,
    • zatwierdzić operację kodem PIN do aplikacji.

    Po wykonaniu w/w czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.

    Zarządzanie limitami

    W aplikacji mobilnej mKey w zakładce Więcej -> Limity transakcji -> Klienci mogą dokonać zmiany limitu transakcji.

    • płatności gotówkowe – w bankomacie,
    • płatności bezgotówkowe – w sklepie,
    • płatności bezgotówkowe – w Internecie.

    Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Aby zmienić jeden z limitów należy ponownie podać wszystkie limity i zatwierdzić.

    Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 10000 zł.

     Dokumenty:

     

     

     

     

    Bank Spółdzielczy w Miedźnej (Centrala)

    ul. Wiejska 2
    43-227 Miedźna
    tel.: (32) 211 61 16, (32) 211 62 10, (32) 326 30 10
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Oddział w Brzeszczach

    ul. Dworcowa 8
    32-620 Brzeszcze
    tel. (32) 211 12 48, (32) 211 11 31
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    II Oddział w Brzeszczach

    ul. Ofiar Oświęcimia 48
    32-620 Brzeszcze
    tel. (32) 210 90 42
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Oddział w Woli

    ul. Pszczyńska 45
    43-225 Wola
    tel. (32) 211 95 00, (32) 211 84 43
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: + 48 86 215 50 50 oraz +48 828 828 828