Przejdź do głównej treści
  • Karta VISA Business Debetowa

    Karta VISA Business Debetowa

    1. Wydawane są do rachunku bankowego bieżącego lub pomocniczego prowadzonego przez Bank.
    2. Użytkownikiem kart może być nie tylko klient prowadzący działalność gospodarczą, ale także inna jednostka nie prowadząca takiej działalności, ale która zawarła z bankiem umowę o prowadzenie rachunku bieżącego – np. szkoła, rolnik, parafia.

    VISA BUSINESS Debetowa karta on-line jest międzynarodową kartą płatniczą umożliwiającymi ich Użytkownikowi dokonywanie w kraju i za granicą transakcji

    Stały, szybki i wygodny dostęp do pieniędzy zgromadzonych na koncie,
    Bezpieczne korzystanie, gdyż dostępu do konta za pomocą kart chroni wbudowany CHIP, który uniemożliwia kopiowanie danych z karty
    Indywidualny numer PIN, który jest znany tylko Użytkownikowi karty.
    Płatności za towary i usługi bez dodatkowych opłat w milionach punktów w kraju i na świecie np. w sklepach, hotelach, restauracjach, kasach biletowych, na stacjach benzynowych,
    Możliwość dokonywnia transakcji bez fizycznego przedstawiania karty np. za pośrednictwem internetu
    Kontrola wydatków dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwość podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
    Duża sieć bankomatów bezprowizyjnych – prawie 5000, do których należą: Bank BPS i Banki Spółdzielcze zrzeszone z Bankiem BPS, Grupa SGB, BGŻ, Planet Cash
    Sprawdzenie wysokości dostępnych środków

    W przypadku utraty karty Visa Business Debetowa (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku pod numerem + 48 86 215 50 50
    • osobiście w placówce Banku,
    • za pośrednictwem portalu kartowego
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem + 48 828 828 828

    Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Zapraszamy do placówek Banku Spółdzielczego w Miedźnej.

    Bank Spółdzielczy w Miedźnej (Centrala)

    ul. Wiejska 2
    43-227 Miedźna
    tel.: (32) 211 61 16, (32) 211 62 10, (32) 326 30 10
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Oddział w Brzeszczach

    ul. Dworcowa 8
    32-620 Brzeszcze
    tel. (32) 211 12 48, (32) 211 11 31
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    II Oddział w Brzeszczach

    ul. Ofiar Oświęcimia 48
    32-620 Brzeszcze
    tel. (32) 210 90 42
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Oddział w Woli

    ul. Pszczyńska 45
    43-225 Wola
    tel. (32) 211 95 00, (32) 211 84 43
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

     

    Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: + 48 86 215 50 50 oraz +48 828 828 828