Przejdź do głównej treści

Zmiany w usłudze BLIK

10-01-2023

Szanowni Klienci,

Uruchomiliśmy aplikację mobilną BS Miedźna Mobile, w której udostępniliśmy usługę BLIK.

Usługa BLIK w aplikacji mobilnej BS Miedźna Mobile jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy posiadają  dostęp do bankowości internetowej I-Bank oraz posiadają zainstalowaną aplikację BS Miedźna Mobile.

Obecna usługa BLIK, dostępna w aplikacji mobilnej BS Pay, zostanie w najbliższym czasie zastąpiona w nowej aplikacji BS Miedźna Mobile.

Klienci, którzy nie posiadają dostępu do bankowości internerowej I-Bank a korzystają z Blika w BS Pay, proszeni są o kontakt z Bankiem.

Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej, powinni zainstalować aplikację BS Miedźna mobile oraz aktywować usługę BLIK.

 

Instalacja aplikacji mobilnej:

1. Pobierz aplikację mobilną Banku Spółdzielczego w Miedźnej

- "BS Miedźna Mobile" ze sklepu AppStore (iPhone) lub

- "BS Miedźna Mobile" ze sklepu GooglePlay (Android):

sklep

2. Zaloguj się do aplikacji

ekran

3. Wpisz Login oraz Hasło używane do bankowości internetowej I-Bank

1

4. Utwórz nowy kod PIN do aplikacji mobilnej mKey

2

5. Wygeneruj nowe zabezpieczenia do aplikacji mobilnej mKey

3

6. Zakończenie

4

7. Zaloguj się do bankowości internetowej I-Bank - na liście środków autoryzacji dostępnych w opcji Autoryzacja → Urządzenia do autoryzacji, odnaleźć nowe urządzenie i wybrać opcję Podpisz.

7

8. Za pomocą dostępnego środka autoryzacji wydanego przez Bank, należy podpisać nowo zarejestrowane urządzenie oraz akceptować Regulamin aplikacji mobilnej. Po około 5 minutach, urządzenie zostanie zautoryzowane i możliwa będzie praca z aplikacją mobilną.

 podpisanie-urzadzenia

 

Jak uruchomić BLIK-a w aplikacji mobilnej BS Miedźna Mobile:

W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji mobilnej mKey należy po zalogowaniu się:

  • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
  • zaznaczyć ”Zapoznałem się z Regulaminem usługi BLIK”,
  • zatwierdzić operację kodem PIN do aplikacji.

    rejestracja-blik

Po wykonaniu w/w czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.

Zarządzanie limitami

W aplikacji mobilnej mKey w zakładce Więcej -> Limity transakcji -> Klienci mogą dokonać zmiany limitu transakcji.

  • płatności gotówkowe – w bankomacie,
  • płatności bezgotówkowe – w sklepie,
  • płatności bezgotówkowe – w Internecie.

Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Aby zmienić jeden z limitów należy ponownie podać wszystkie limity i zatwierdzić.

Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 10000 zł.

 

 

 

Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: + 48 86 215 50 50 oraz +48 828 828 828