Szanowni Klienci,
Uruchomiliśmy aplikację mobilną BS Miedźna Mobile, w której udostępniliśmy usługę BLIK.
Usługa BLIK w aplikacji mobilnej BS Miedźna Mobile jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy posiadają dostęp do bankowości internetowej I-Bank oraz posiadają zainstalowaną aplikację BS Miedźna Mobile.
Obecna usługa BLIK, dostępna w aplikacji mobilnej BS Pay, zostanie w najbliższym czasie zastąpiona w nowej aplikacji BS Miedźna Mobile.
Klienci, którzy nie posiadają dostępu do bankowości internerowej I-Bank a korzystają z Blika w BS Pay, proszeni są o kontakt z Bankiem.
Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej, powinni zainstalować aplikację BS Miedźna mobile oraz aktywować usługę BLIK.
1. Pobierz aplikację mobilną Banku Spółdzielczego w Miedźnej
- "BS Miedźna Mobile" ze sklepu AppStore (iPhone) lub
- "BS Miedźna Mobile" ze sklepu GooglePlay (Android):
2. Zaloguj się do aplikacji
3. Wpisz Login oraz Hasło używane do bankowości internetowej I-Bank
4. Utwórz nowy kod PIN do aplikacji mobilnej mKey
5. Wygeneruj nowe zabezpieczenia do aplikacji mobilnej mKey
6. Zakończenie
7. Zaloguj się do bankowości internetowej I-Bank - na liście środków autoryzacji dostępnych w opcji Autoryzacja → Urządzenia do autoryzacji, odnaleźć nowe urządzenie i wybrać opcję Podpisz.
8. Za pomocą dostępnego środka autoryzacji wydanego przez Bank, należy podpisać nowo zarejestrowane urządzenie oraz akceptować Regulamin aplikacji mobilnej. Po około 5 minutach, urządzenie zostanie zautoryzowane i możliwa będzie praca z aplikacją mobilną.
Jak uruchomić BLIK-a w aplikacji mobilnej BS Miedźna Mobile:
W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji mobilnej mKey należy po zalogowaniu się:
Po wykonaniu w/w czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.
Zarządzanie limitami
W aplikacji mobilnej mKey w zakładce Więcej -> Limity transakcji -> Klienci mogą dokonać zmiany limitu transakcji.
Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Aby zmienić jeden z limitów należy ponownie podać wszystkie limity i zatwierdzić.
Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 10000 zł.
Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: + 48 86 215 50 50 oraz +48 828 828 828