Skip to main content

Zgłaszanie szkód majątkowych w Generali

19-09-2024

Szanowni Klienci,

W związku z trudną sytuacją na południu Polski w tym w naszym regionie przypominamy o kilku krokach, które warto podjąć w przypadku wystąpienia szkód pogodowych.

Procedura zgłaszania szkód w Generali jest jedną z najprostszych na polskim rynku, podobnie jak weryfikacja statusu zgłoszenia.
 
Szkodę możesz wygodnie zgłosić m. in. następującymi drogami:
📤przez Internet – to najszybszy i najlepszy sposób, aby sprawnie uzyskać odszkodowanie za poniesione szkody. Wystarczy wejść na stronę https://www.generali.pl/strefa-klienta, a następnie wybrać odpowiednią kategorię i wypełnić formularz online. Wypełnienie takiego formularza zajmuje około 15 minut, a zgłosić w ten sposób można szkody z polis dotyczących pojazdów, nieruchomości i podróży.
 
🔈telefonicznie – wystarczy, że zadzwonisz pod numer 913 913 913. Pamiętaj, że infolinia jest czynna w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 18:00. Zanim zadzwonisz, przygotuj wszystkie niezbędne informacje oraz dokumenty, dzięki czemu zgłoszenie przebiegnie sprawnie. Weź pod uwagę, że konieczne będzie określenie rodzaju szkody i podanie Twoich danych osobowych (adres, numer PESEL, telefon).
 

Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: +48 828 828 828, infolinia Banku: + 48 86 215 50 50