Skip to main content

Planet Mobile

12-04-2019

ank  Spółdzielczy w Miedźnej zachęca do skorzystania z nowej aplikacji Planet Mobile.

Planet Mobile to aplikacja, dzięki której klienci Banku otrzymują możliwość płatności zbliżeniowej za zakupy przy pomocy telefonu, w taki sam sposób jak kartą płatniczą.

Aby korzystać z aplikacji Planet Mobile należy:

  1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego - klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.
  2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).
  3. posiadać system Android w wersji 4.4 lub nowszej (planowane podwyższenie wymaga Google w 2019 roku do wersji 5.0).
  4. posiadać aktywną plastikową kartę zbliżeniową wydaną przez Bank (VISA lub MasterCard).
  5. zainstalować aplikacje Planet Mobile wyszukując ją w sklepie Google Play
  6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Planet Mobile - rejestracja do Planet Mobile odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.
  7. zalogować się do Planet Mobile. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta.
  8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych.
  9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
  10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
  11. w trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
  12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

Dodatkowe informację i pytania znajdują się w załączniku poniżej:

Poniżej link do filmu prezentujący działanie aplikacji Planet Mobile:

https://www.youtube.com/watch?v=xSNIL24GbGA

Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: +48 828 828 828, infolinia Banku: + 48 86 215 50 50