Skip to main content

Nowa usługa " przelew na telefon BLIK"

02-05-2024

Szanowni Klienci,

Miło nam poinformować o uruchomieniu nowej usługi w aplikacji bankowości mobilnej BS Miedźna Mobile „ Przelew na telefon BLIK”, dzięki któremu:

  • Nie musisz znać numeru rachunku odbiorcy – wystarczy numer telefonu
  • Realizacja 24/7
  • Bez opłaty za przelew
  • Łatwo i szybko rozliczysz się ze znajomymi
  • Jednorazowy limit przelewu wynosi 1000 zł.

 

Jak zrobić przelew na telefon BLIK?


1. Zaloguj się do aplikacji BS Miedźna Mobile, kliknij w ikonę BLIK i wybierz Przelew na telefon.

 

2. Wybierz odbiorcę przelewu ze swoich kontaktów lub wpisz jego numer telefonu.

 

 

3. Podaj kwotę przelewu, potwierdź dane i kliknij „Autoryzuj”


4. Potwierdzenie realizacji transakcji otrzymasz od razu.


 


Jak odebrać przelew BLIK na telefon?


W aplikacji BS Miedźna Mobile, wejdź w Ustawienia, wybierz „Przelew na telefon Blik”, a następnie zarejestruj swój numer.

 

W razie pytań lub problemów z uruchomieniem usługi zapraszamy do konatktu z naszymi pracownikami.

Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: +48 828 828 828, infolinia Banku: + 48 86 215 50 50