Skip to main content

BLIK W NASZYM BANKU

03-07-2020

 

 

Szanowni klienci, miło jest nam poinformować o wprowadzeniu nowej usługi płatności mobilnych BLIK !

 

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w naszym Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay

Klienci, którzy posiadają już aplikację Planet Mobile nie muszą dodatkowo instalować aplikacji BP Pay. Wystarczy jak zaktualizują aplikację Planet Mobile. Aplikacja zmieni nazwę na BS Pay.

Co należy zrobić aby zacząć korzystać z usługi?

  • Złożyć wniosek o włączeniu usługi Blik.

Wniosek można złożyć osobiście w Banku lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wypełniony wniosek (skan) na adres:

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (Centrala)
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (Oddział Brzeszcze)
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (Oddział Wola)

W ciągu dwóch dni klient będzie miał uruchomioną Usługę i może rozpocząć proces rejestracji w Kartosferze.

Poniżej wnioski do pobrania:

Jak krok po kroku uruchomić BLIKA na telefonie – POBIERZ INSTRUKCJE

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

Klient we wniosku określa limit obowiązujący przy płatnościach Blik. W przeciągu 2 dni usługa zostanie uruchomiona a klient w każdej chwili może zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera lub w siedzibie Banku.

Jak aktywować BLIKA?

Zarejestruj/zaloguj się do portalu KartoSFERA.

  1. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej BS Pay
  2. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
  3. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
  4. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
  5. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
  6. Wybierz ikonkę BLIK
  7. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu  Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku

 

Centrala: 32 211 61 16, Zastrzeżenie kart: +48 828 828 828, infolinia Banku: + 48 86 215 50 50