Reklamacje

MOŻLIWE FORMY ZŁOŻENIA REKLAMACJI

  1. Klientowi przysługuje prawo złożenia skargi (reklamacji) na działalność lub usługi świadczone przez Bank.
  2. Reklamacje mogą być składane w następujących formach:
    • telefonicznie pod numerami telefonów: wskazanymi w sekcji "Kontakt",
    • pocztą tradycyjną, na adres korespondencyjny:

      Bank Spółdzielczy w Miedźnej
      ul. Wiejska 2
      43-227 Miedźna,

    • pocztą elektroniczną, na adresy wskazane w sekcji "Kontakt",
    • osobiście w Oddziałach Banku - adresy wskazane w sekcji "Kontakt".

TERMINY ROZPATRZENIA REKLAMACJI

  1. Bieg terminu rozpatrywania reklamacji rozpoczyna się w dniu jej wpływu do Banku.
  2. Bank udziela odpowiedzi na reklamację w terminie:
  3. 15 dni roboczych od daty jej otrzymania dla reklamacji, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowej;
  4. 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania dla reklamacji niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowej.
  5. W uzasadnionych przypadkach, gdy zachodzi konieczność przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego i ww. terminy rozpatrzenia reklamacji nie mogą zostać dotrzymane, Bank przed upływem tego terminu, informuje Klienta o przyczynie opóźnienia ze wskazaniem okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywanego termin udzielenia odpowiedzi.
  6. W przypadku, o którym mowa w ust. 3. termin rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi przez Bank nie może być dłuższy niż:
  7. 35 dni roboczych dla reklamacji, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowe;
  8. 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowej.

SPOSÓB POWIADOMIENIA O ROZPATRZENIU REKLAMACJI

Odpowiedź na reklamację Klienta zostanie udzielona przez Bank w postaci papierowej (przesyłką pocztową) lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji lub pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że Bank udzieli odpowiedzi na reklamację pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek Klienta.

AKTUALNOŚCI

19 maj 2022

Zmiana tabeli oprocentowania produktów depozytowych

Szanowni Klienci, Bank Spółdzielczy w Miedźnej informuje, że z dniem 20.05.2022r. podwyższa...
10 maj 2022

Promocja programu Bezcenne Chwile Mastercard

Na dobry początek! Wyjątkowa „Promocja na start z Bankiem BPS i Programem Bezcenne Chwile”...
07 kwiecień 2022

TANI KREDYT GOTÓWKOWY - TYLKO DO KOŃCA KWIETNIA !

Szanowni Klienci   Tylko do końca kwietnia tani kredyt gotówkowy o stałym oprocentowaniu! ...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 4,75
WIBOR 3M - średnia 5,48
   

KURSY WALUT

2022-05-27
Obowiązuje od godziny 16:00
USD 4.3189
EUR 4.6135
CHF 4.5003
GBP 5.4257