Reklamacje

MOŻLIWE FORMY ZŁOŻENIA REKLAMACJI

  1. Klientowi przysługuje prawo złożenia skargi (reklamacji) na działalność lub usługi świadczone przez Bank.
  2. Reklamacje mogą być składane w następujących formach:
    • telefonicznie pod numerami telefonów: wskazanymi w sekcji "Kontakt",
    • pocztą tradycyjną, na adres korespondencyjny:

      Bank Spółdzielczy w Miedźnej
      ul. Wiejska 2
      43-227 Miedźna,

    • pocztą elektroniczną, na adresy wskazane w sekcji "Kontakt",
    • osobiście w Oddziałach Banku - adresy wskazane w sekcji "Kontakt".

TERMINY ROZPATRZENIA REKLAMACJI

  1. Bieg terminu rozpatrywania reklamacji rozpoczyna się w dniu jej wpływu do Banku.
  2. Bank udziela odpowiedzi na reklamację w terminie:
  3. 15 dni roboczych od daty jej otrzymania dla reklamacji, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowej;
  4. 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania dla reklamacji niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowej.
  5. W uzasadnionych przypadkach, gdy zachodzi konieczność przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego i ww. terminy rozpatrzenia reklamacji nie mogą zostać dotrzymane, Bank przed upływem tego terminu, informuje Klienta o przyczynie opóźnienia ze wskazaniem okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywanego termin udzielenia odpowiedzi.
  6. W przypadku, o którym mowa w ust. 3. termin rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi przez Bank nie może być dłuższy niż:
  7. 35 dni roboczych dla reklamacji, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowe;
  8. 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowej.

SPOSÓB POWIADOMIENIA O ROZPATRZENIU REKLAMACJI

Odpowiedź na reklamację Klienta zostanie udzielona przez Bank w postaci papierowej (przesyłką pocztową) lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji lub pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że Bank udzieli odpowiedzi na reklamację pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek Klienta.

AKTUALNOŚCI

18 styczeń 2021

Tarcza finansowa PFR 2.0 - uruchomienie wniosków

Bank Spółdzielczy w Miedźnej informuje, że można już złożyć wniosek w programie Tarcza ...
15 styczeń 2021

TARCZA FINANSOWA POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU 2.0 – Regulamin Programu i Pełnomocnictwo

Regulamin ubiegania się o udział w Programie Rządowym „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Ro...
14 styczeń 2021

Tarcza finansowa PFR 2.0 dla mikro, małych i średnich firm

Polski Fundusz Rozwoju przedstawił założenia programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, którego celem jes...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 0,20
WIBOR 3M - średnia 0,21
   

KURSY WALUT

2021-01-21
Obowiązuje od godziny 14:00
USD 3.7303
EUR 4.5237
CHF 4.1974
GBP 5.1069