Reklamacje

MOŻLIWE FORMY ZŁOŻENIA REKLAMACJI

  1. Klientowi przysługuje prawo złożenia skargi (reklamacji) na działalność lub usługi świadczone przez Bank.
  2. Reklamacje mogą być składane w następujących formach:
    • telefonicznie pod numerami telefonów: wskazanymi w sekcji "Kontakt",
    • pocztą tradycyjną, na adres korespondencyjny:

      Bank Spółdzielczy w Miedźnej
      ul. Wiejska 2
      43-227 Miedźna,

    • pocztą elektroniczną, na adresy wskazane w sekcji "Kontakt",
    • osobiście w Oddziałach Banku - adresy wskazane w sekcji "Kontakt".

TERMINY ROZPATRZENIA REKLAMACJI

  1. Bieg terminu rozpatrywania reklamacji rozpoczyna się w dniu jej wpływu do Banku.
  2. Bank udziela odpowiedzi na reklamację w terminie:
  3. 15 dni roboczych od daty jej otrzymania dla reklamacji, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowej;
  4. 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania dla reklamacji niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowej.
  5. W uzasadnionych przypadkach, gdy zachodzi konieczność przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego i ww. terminy rozpatrzenia reklamacji nie mogą zostać dotrzymane, Bank przed upływem tego terminu, informuje Klienta o przyczynie opóźnienia ze wskazaniem okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywanego termin udzielenia odpowiedzi.
  6. W przypadku, o którym mowa w ust. 3. termin rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi przez Bank nie może być dłuższy niż:
  7. 35 dni roboczych dla reklamacji, związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowe;
  8. 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty debetowej.

SPOSÓB POWIADOMIENIA O ROZPATRZENIU REKLAMACJI

Odpowiedź na reklamację Klienta zostanie udzielona przez Bank w postaci papierowej (przesyłką pocztową) lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji lub pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że Bank udzieli odpowiedzi na reklamację pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek Klienta.

AKTUALNOŚCI

20 wrzesień 2021

„Kartowe emocje z Grupą BPS” – Startujemy!

Szanowni Klienci, Rozpoczynamy „Kartowe emocje z Grupą BPS”! W związku ze zbliżającymi się Zimo...
08 wrzesień 2021

Loteria „Logiczne, że się opłaca!”

Loteria „Logiczne, że się opłaca!” Każdy klient indywidualny, który weźmie kredyt w naszym Banku...
02 wrzesień 2021

Promocja kredytowa nadal trwa !

Szanowni Klienci,   Przypominamy, że tylko do końca września mogą Państwo skorzystać z pro...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 0,18
WIBOR 3M - średnia 0,21
   

KURSY WALUT

2021-09-20
Obowiązuje od godziny 14:00
USD 3.9282
EUR 4.5999
CHF 4.2172
GBP 5.3712