Pozasądowe rozpatrywanie spraw konsumenckich

  1. Spory powstałe pomiędzy Klientem a Bankiem mogą być rozstrzygane według wyboru Klienta:
    • w drodze polubownej w trybie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823);
    • za pośrednictwem Bankowego Arbitra Konsumenckiego.
  2. Zasady rozstrzygania sporów przez Bankowego Arbitra Konsumenckiego opisane są na stronie internetowej www.zbp.pl.
  3. Zasady pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w trybie przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym opisane są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.
  4. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej w Banku Klient ma prawo złożyć wniosek  o przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.  (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823).

AKTUALNOŚCI

21 lipiec 2021

30 lipca 2021 roku Concordia się zmieni – połączy się z Generali

Szanowni Klienci, informujemy, iż z dniem 30 lipca 2021r. nastąpi połączenie marki Concordii i G...
16 lipiec 2021

Realizacja transakcji internetowych- przypomnienie

Szanowni Klienci Przypominamy, że od 01.01.2021r. obowiązuje nowy sposób autoryzacji płatności k...
01 lipiec 2021

Dobry Start 300+

Szanowni Klienci, Informujemy, że można składać już wnioski "Dobry Start 300+" poprzez syste...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 0,18
WIBOR 3M - średnia 0,21
   

KURSY WALUT

2021-07-23
Obowiązuje od godziny 16:00
USD 3.8801
EUR 4.5773
CHF 4.2279
GBP 5.3286