Pozasądowe rozpatrywanie spraw konsumenckich

  1. Spory powstałe pomiędzy Klientem a Bankiem mogą być rozstrzygane według wyboru Klienta:
    • w drodze polubownej w trybie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823);
    • za pośrednictwem Bankowego Arbitra Konsumenckiego.
  2. Zasady rozstrzygania sporów przez Bankowego Arbitra Konsumenckiego opisane są na stronie internetowej www.zbp.pl.
  3. Zasady pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w trybie przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym opisane są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.
  4. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej w Banku Klient ma prawo złożyć wniosek  o przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.  (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823).

AKTUALNOŚCI

18 styczeń 2022

Rusza proces rozliczenia i umorzenia subwencji dla mikrofirm w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

Polski Fundusz Rozwoju (PFR) rozpoczyna proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku z...
03 styczeń 2022

Slim VAT 2 – zmiany w opłacaniu składek do KRUS od 1 stycznia 2022 r.

Szanowni Klienci Od 1 stycznia 2022 r., rolnicy, którzy są płatnikiem podatku od&...
03 styczeń 2022

Wniosek o świadczenie wychowawcze 500+

Szanowni Klienci, Informujemy, że od 01 stycznia do lutego 2022r. złożenie wniosku o ś...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 1,98
WIBOR 3M - średnia 2,35
   

KURSY WALUT

2022-01-28
Obowiązuje od godziny 16:00
USD 4.0830
EUR 4.5713
CHF 4.4029
GBP 5.4818