Pozasądowe rozpatrywanie spraw konsumenckich

  1. Spory powstałe pomiędzy Klientem a Bankiem mogą być rozstrzygane według wyboru Klienta:
    • w drodze polubownej w trybie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823);
    • za pośrednictwem Bankowego Arbitra Konsumenckiego.
  2. Zasady rozstrzygania sporów przez Bankowego Arbitra Konsumenckiego opisane są na stronie internetowej www.zbp.pl.
  3. Zasady pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w trybie przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym opisane są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.
  4. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej w Banku Klient ma prawo złożyć wniosek  o przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.  (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823).

AKTUALNOŚCI

01 grudzień 2022

KREDYT ŚWIĄTECZNY

Szanowni Klienci, zbliżają się Mikołajki oraz Święta Bożego Narodzenia. Na te wyjątkowe chwile...
01 grudzień 2022

Ograniczenia w realizacji przekazów z/do Rosji i Białorusi

W związku z jednogłośnym przyjęciem 28.11.2022 r. przez Radę Unii Europejskie...
06 październik 2022

Nowa promocyjna lokata "ZYSK"

Szanowni Państwo, Bank Spółdzielczy w Miedźnej dbając o finanse naszych Klientów zaprasza do sko...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 7,03
WIBOR 3M - średnia 7,43
 

KURSY WALUT

2022-12-02
Obowiązuje od godziny 10:00
USD 4.4911
EUR 4.6892
CHF 4.7580
GBP 5.4564