Pozasądowe rozpatrywanie spraw konsumenckich

  1. Spory powstałe pomiędzy Klientem a Bankiem mogą być rozstrzygane według wyboru Klienta:
    • w drodze polubownej w trybie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823);
    • za pośrednictwem Bankowego Arbitra Konsumenckiego.
  2. Zasady rozstrzygania sporów przez Bankowego Arbitra Konsumenckiego opisane są na stronie internetowej www.zbp.pl.
  3. Zasady pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w trybie przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym opisane są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.
  4. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej w Banku Klient ma prawo złożyć wniosek  o przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.  (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823).

AKTUALNOŚCI

20 wrzesień 2021

„Kartowe emocje z Grupą BPS” – Startujemy!

Szanowni Klienci, Rozpoczynamy „Kartowe emocje z Grupą BPS”! W związku ze zbliżającymi się Zimo...
08 wrzesień 2021

Loteria „Logiczne, że się opłaca!”

Loteria „Logiczne, że się opłaca!” Każdy klient indywidualny, który weźmie kredyt w naszym Banku...
02 wrzesień 2021

Promocja kredytowa nadal trwa !

Szanowni Klienci,   Przypominamy, że tylko do końca września mogą Państwo skorzystać z pro...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 0,18
WIBOR 3M - średnia 0,21
   

KURSY WALUT

2021-09-20
Obowiązuje od godziny 14:00
USD 3.9282
EUR 4.5999
CHF 4.2172
GBP 5.3712