Pozasądowe rozpatrywanie spraw konsumenckich

  1. Spory powstałe pomiędzy Klientem a Bankiem mogą być rozstrzygane według wyboru Klienta:
    • w drodze polubownej w trybie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823);
    • za pośrednictwem Bankowego Arbitra Konsumenckiego.
  2. Zasady rozstrzygania sporów przez Bankowego Arbitra Konsumenckiego opisane są na stronie internetowej www.zbp.pl.
  3. Zasady pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w trybie przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym opisane są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.
  4. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej w Banku Klient ma prawo złożyć wniosek  o przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.  (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823).

AKTUALNOŚCI

18 styczeń 2021

Tarcza finansowa PFR 2.0 - uruchomienie wniosków

Bank Spółdzielczy w Miedźnej informuje, że można już złożyć wniosek w programie Tarcza ...
15 styczeń 2021

TARCZA FINANSOWA POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU 2.0 – Regulamin Programu i Pełnomocnictwo

Regulamin ubiegania się o udział w Programie Rządowym „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Ro...
14 styczeń 2021

Tarcza finansowa PFR 2.0 dla mikro, małych i średnich firm

Polski Fundusz Rozwoju przedstawił założenia programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, którego celem jes...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 0,20
WIBOR 3M - średnia 0,21
   

KURSY WALUT

2021-01-21
Obowiązuje od godziny 14:00
USD 3.7303
EUR 4.5237
CHF 4.1974
GBP 5.1069