Pozasądowe rozpatrywanie spraw konsumenckich

  1. Spory powstałe pomiędzy Klientem a Bankiem mogą być rozstrzygane według wyboru Klienta:
    • w drodze polubownej w trybie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823);
    • za pośrednictwem Bankowego Arbitra Konsumenckiego.
  2. Zasady rozstrzygania sporów przez Bankowego Arbitra Konsumenckiego opisane są na stronie internetowej www.zbp.pl.
  3. Zasady pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w trybie przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym opisane są na stronie internetowej www.rf.gov.pl.
  4. Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej w Banku Klient ma prawo złożyć wniosek  o przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016r.  (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823).

AKTUALNOŚCI

15 czerwiec 2022

Loteria na okrągło z Bankiem Spółdzielczym!

LOTERIA NA OKRĄGŁO! Każdy nowy produkt to szansa na wygraną! Jesteś klientem jedneg...
03 czerwiec 2022

ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI

Zarząd Banku Spółdzielczego w Miedźnej informuje, że ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI odbędzie się&...
19 maj 2022

Zmiana tabeli oprocentowania produktów depozytowych

Szanowni Klienci, Bank Spółdzielczy w Miedźnej informuje, że z dniem 20.05.2022r. podwyższa...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 5,59
WIBOR 3M - średnia 6,42
   

KURSY WALUT

2022-06-27
Obowiązuje od godziny 16:00
USD 4.4656
EUR 4.7094
CHF 4.6538
GBP 5.4831